Орієнтовно раз в тиждень.
На якому я рівні:
Думаю, А1. Я вчив років 10 назад, оцінюю словниковий запас (на той момент!) Як В1, але вчив майже виключно по книжці, значить рівень реально був А2. А за 10 років перетворився в щось в районі А1, причому дуже несбалансірованньий А1. Припускаю, я досить добре пам'ятаю правила читання, фонетику, граматику, при цьому не пам'ятаю багато найпростіших слів. Однак після 1-2 нагадувань впевнений, що згадаю і запам'ятаю їх міцно. Вчив по "Крючков-Мамотенко".
Що я хочу:
Нема чіткої мети і термінів, швидкість не важлива, результати не важливі, цим не морочимося.
Побажання:
1.Ми просто пробуємо дуже повільно розмовляти. Я забув більшість вживаних слів, Ви мені їх нагадуєте.
2.Я не роблю домашнє завдання і не вчу слова в інший час, ніж сам урок. І свідомо йду на це, знаючи, наскільки важливо вчити слова поза уроком. Ці уроки розглядаю як розвагу для мозку.
3.По яких матеріалах ми пробуємо займатися:
-можно просто розмовляти, зачіпати випадкові теми.
-ще краще - слідувати лексиці книжки "Крючков-Мамотенко", по якій я колись вчився: http://chtyvo.org.ua/authors/Kriuchkov_Heorhii/Pryskorenyi_kurs_frantsuzkoi_movy_Francais_accelere/
-а може у Вас є і свої міркування, треба пробувати